Wednesday 29 July 2015

Slovenske popevke

Slovenska popevka '71


Oto Pestner - 30 let
Majda Sepe - Lonec brez medu
Braco Koren - Ptica vrh Triglava
Bele vrane - Ženitovanjska
Bor Gostiša - Ljubil bom le
Lado Leskovar - Poraz
Meta Malus - Ti si moj pristan
Lidija Kodrič in Mladi levi - Eva in Lojze
Edvin Fliser - Dve, tri besede
Ditka Haberl - Čuk
Mladi levi - Gostje
Marjana Deržaj - Samo za naju dva
Alenka Pinterič in Mladi levi - Ne morem te več ljubiti
Elda Viler - Včeraj, danes, jutri


(p) 1971




Slovenska popevka '73


Oto Pestner - Tvoje solze
Nada Ladič - To smo mi
Braco Koren - Tam je moj dom
Marjetka Falk - Vsak je svoje nesreče kovač
Franci Rebernik - Pa bo pomlad prišla
Majda Sepe - Ljubljanske ulice
Bele vrane - Letalovlak
Elda Viler - Ti
Edvin Fliser - Leti, leti lastovka
Berta Ambrož - Tivolski pastirček
Ansambel Srce in Janez Bončina - Spomin
Ditka Haberl - Rojstvo
Lado Leskovar in Aleš Gnamus - Zakaj
Tatjana Gros - Zato sem noro te ljubila
Lidija Kodrič - Nama


(p) 1973




Slovenska popevka - Čas beži kakor dim


Ati Soss - Clarinetude
Marjana Deržaj - V Ljubljano
Alfi Nipič - Ti si moja
Elda Viler - Moja strast
Barbara Jarc - Deželica
Marjana Deržaj - Prikazni
Elda Viler - Vračam se
Lidija Kodrič - Nežna kot snežinka
Boris Cavazza - Sivkasto nebo
Elda Viler - Vabilo
Nino Robič - Ura brez kazalcev 
Majda Sepe - Lonec brez medu
Lado Leskovar - Poskus šansone
Elda Viler - Vse bom pustila
Bratje Boštjančič - Iščem sebe 
Majda Sepe - Utrip
Oto Pestner - Pa bo pomlad prišla
Elda Viler - Včeraj, danes, jutri 
Lidija Kodrič - Ti si moj pravi človek
Majda Sepe - Zimska bossa nova
Elda Viler - Kdaj
Irena Kohont - Ljubezen je najlepši dar 
Alenka Pinterič - Star kovanec 
Alfi Nipič - Rad bi ti dejal 
Elda Viler - Čas beži kakor dim 


 

Slovenska popevka - Mandolina


Majda Sepe - Ti si moja pesem
Beti Jurkovič - Spomin 
Jožica Svete in Peter Ambrož - Ljubi me spomladi
Beti Jurkovič - Prišla je pomlad
Marjana Deržaj - Poljub v snegu
Rafko Irgolič - Marijana
Ivanka Kraševec - Tam za goro
Beti Jurkovič - Enkrat še
Jožica Svete in Peter Ambrož - Stara melodija
Elda Viler - Kitara
Ljubljanski jazz ansambel z Optimisti - Ko plešem s teboj
Marjana Deržaj in Beti Jurkovič - Čolnič
Zabavni orkester Radia Ljubljana - Golobček
Majda Sepe - Ne čakaj name več
Ivanka Kraševec in Stane Mancini - Mlado jutro
Marjana Deržaj - Mislinjska dolina
Rafko Irgolič - Modri valček
Jožica Svete in Peter Ambrož - Barčica
Zabavni orkester Radia Ljubljana - Poljub v snegu
Lado Leskovar - Kaj lajaš vame
Jožica Svete - Javor in lipa
Lado Leskovar in Nika Vipotnik Rampre - Najin stari tango
Jožica Svete in Majda Renko - Moja mazurka
Stane Mancini - Mandolina





Slovenska popevka - Na pragu let


Elda Viler - Na pragu let
Arsen Dedić - Pegasto dekle
Majda Sepe - Balkoni moje mladosti
Marjana Deržaj - Ples oblakov 
Oto Pestner - Šepet poletnih trav
Elda Viler - Nikogar ni kakor ti
Majda Sepe - Zgodba ljubezni
Elda Viler - Včasih
Marjana Deržaj - Nedelja
Janko Ropret - Zimzelen
Ditka Haberl - Otrok moj
Beti Jurkovič - Poletna noč
Elda Viler - Kdaj
Oto Pestner - Najina love story
Elda Viler - Ko ljubezen umre
Ditka Haberl - Ljubimec brez imena
Oto Pestner - Snežna noč
Ditka Haberl - Samo nasmeh je bolj grenak
Elda Viler - Noč
Oto Pestner - Vrača se pomlad
Ditka Haberl - Ljubezen
Majda Sepe - Zimska noč


No comments:

Post a Comment